Direktlänk till inlägg 25 maj 2009

Tuss har kommit och jag har fått ett jobb!

Av Ida Kristiansson - 25 maj 2009 20:00

Hej hej.!!

vad äre som händer?...
 Här har man suttit nu i jaa.. *pinsamt* lång tid arbetslös.... i (6 månader ungefär) ifrån december..
fan va  seg o knubbig man känner sej. sovit o sovit o sovit !! spelat en massa kolla på massa serier.. typ 100000 st  =)
Peter fick iaf ett jobb gansak tidigt så man har ju inte gått i konkurs me livet iaf:P
 Men  när ska de bli min tur då??.. kul o leva på peter pengar (känns de som)   klart de våra pengar gemensamt  men  endååå!.

Men så ringde arbetsförmedlingen o sade att en arbetsgivare var intreserad av en kallskänka och att dem  fått i uppdrag
att hittta fram några  alternativ och tycket jag var en bra kandidat o ville visa mitt cv till han.

sen ringde  dem tillbaka några dagar efter och sade att  arbetsgivaren ville träffa mej :P så fick ett datum att  gå till Farsta centrum ( gångtid 5-10 min) BRA MYCKET NÄRA :P

Så han tycke de lät bra o allt de dära som (ALLA) säger... sade attde  skulle höra av sej .

Så gick det 2 veckor lite mera... så ringde de aldig så tänke jag  näähä de var  väll inget då...
Men sen ... RING RING....
så ringde dme .. o sade att de behövde mej.. hade ett heltidsjobb eftersommarne slutet av julibörjan av augusti.
undersommaren kunde jag jobba lite extra komma in i systemet o så.. YIPPIE! äntligen!!! fan  6 månaders av väntan:P

Så på torsdag ( 28/5 )  ska jag  på möte me han janne :P heter han så prata lite om jobbet antar jag :P  lön o antällningsbevis m.m så vi får la hållla tummarna!!!

Ifredags kom Min efterlängtade kisse misse...
nya heliga birma!! 11 veckor gammal =D Vi ahr  döpt honom till tuss för han ser verklogen ut som en liten bumulstuss :P hur söt som hällst ;D

Prata liite med emelie et var länge sen.. sist  riktigt trevligt.. hopaps vi akns e nå da :P såå länge sen  ..  =D  men hon ahr ju träffa nå kilel o ÖÖÖÖrebro så hon tar alal sin penagr dit i stället så när sak hon ha råd att åka till sthlm då???? halåå:P men vi får hopaps snart :D så honkan träffa lilel Tuss  =D

 Uhh nu orka rjag inet skriva meraa...

// Idapida pö


Puss Puss //Tuss!!

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida Kristiansson - Lördag 6 april 22:37

Kod för att importera min blogg till Nouw: 5572568930

Av Ida Kristiansson - 12 juni 2020 18:51

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 5572568930"

Av Ida Kristiansson - 3 juni 2020 16:28

Heeej!  Vii har köpt ett hus!! :D - helt otroligt  när man tänker på det!  det är snart inflyyning också! Bara 20 dagar kvar!  Vi hittade en stort enplans villa med stor  inredd källare! Hade några önskemål på hur många sovrum vi ville ha och k...

Av Ida Kristiansson - 15 november 2012 15:33


   Idag är det min dag !!! Idag fyller jag 24 år :D Jag började dagen med att gå och träna powerstep med Cheyne,  uuh trött :P  Nu väntar jag på att Mamma kommer hit så ska vi åka o äta middag tillsammans =) . Peter är tyvärr i Katrineholm o jo...

Av Ida Kristiansson - 3 november 2012 10:09


Nu är de äntligen Nomvember!! =D Och halloween helg .... Buuuuu  De händer mycket i November för mig både min födelsedag den 15de och Twilight premiären den 13de  förra året var premiären på min födelsedag .. hur lyckat var inte det? Den 10de s...

Presentation


Det jag som är Ida, men det vet ni ju antagligen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards