Alla inlägg under december 2009

Av Ida Kristiansson - 28 december 2009 18:15

Ja inte idag alltså men om några dagar =) Jag beställde ett nytt smyckes hängare... lite dyrt kanske men jag tycker nästan de är värt de!!.. jag gick och kollade på guldfynd o alla de där i centrum idag men hittade bara massa små skit saker..som man Knappt får plats med... Jag gick igenom hur många örhänges par jag har o de va många fler än va jag trodde :P Kanske inte så så många till värden men många för maj, 15 par olika örhängen.. de är ganska bra tycker jag själv... så jag införskaffade maj detta praktiska smyckes hängare. för örhängen och halsband.. Jag tycker att mihi har ganska unikt o ovanlig smak men bra !!! alla andra har e här jädra väskorna o skiiit man ändå inte får plats med nått i. detta kan man ju hänga upp o visa dem som nu kommer på besök, och så slipper man leta ihjäl sej på att finna dessa små söta grejer.. så de kosta 349 kr så de va inte så hemskt den till kom frakten på 49 kr så.. ja. 398 kr. så jag fick 500 kr av Peters Pappa i julklapp så då sade ja att ja skulle köpa ett smyckes skrin så jag har nånstans att hänga alla örhängen jag fått av min syrra o halsbanden jag får av Peter, hans mamma o alla som nu ger maj smycken :D


                                       

Presentation


Det jag som är Ida, men det vet ni ju antagligen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards