Alla inlägg under mars 2011

Av Ida Kristiansson - 22 mars 2011 08:25

... Som är ledig!

Ledig o ledig , men ja vi säger väl så..
Hade tvättstuga idag kl 7 första gången någonsin så tidigt!! * bra jobbat*

Det var ju liite jobbigt man va lite  borta i huvvet  när man drog tvätten efter sig :P

gick och lade mej igen  när jag kom tillbaka... men  somna om?... nej de gick ju inte.. Äh Lika ba det !!


Idag ska jag till Syon p Södertörns Högskola o prata lite =D!!* Yey* Hoppas min framtid kan  bli lite skarpare! sen kommer mammsen och  hämta rmej för vi skas till brossan han dotter Amanda Fylelr ju år idag !!!! * GRATTIS !!* Så har bakar en  Tårta också :D Thihi :D

 Har jag  börja spela lite css med eller de gör ja  då o då men nu tänke jag gå med i min gammla clan swe s  =D.. Gammla gooa minnen haha  och de var ju där jag träffade Peter :D Finns några gammla ifrån min tid men många nya med...   snälla pojkar :D massa nya  vänner :P Dem ska visst ha en träff i sommar fudnerar på att gå :D eller tja ÅKA!.. Det är ju Motala :P Fås e va som händer om Peter också följer  med :D


Jaaaaha  näjj nu ska jag slå in Amandas Presenter :D
Pussar o kraaaaamar!! <3!

Presentation


Det jag som är Ida, men det vet ni ju antagligen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards