Direktlänk till inlägg 10 juli 2010

Tuss...

Av Ida Kristiansson - 10 juli 2010 23:07

..... Min katt <3


Satt och kollade igenom en massa bilder på Tuss när han var lite mindre ( han är ju 1 år nu ). Men han e de sötaste katten på heela jordklotet =D.

önska jag hade 3 till söta  små  birmor som jag kunde ge massor av kärlek till men jag vet inte va peter  skulle tycka om de :P hahaha han tycke att tuss tar ganska mycket tid =D. hihi


Idag har jag baka massa kanelbullar jätte gooda =D  hade inget o göra så tänkte  jag baka lite o få lite hemtrevlig doft hemma (helgaktigt) o bra  blev det också =D.

 peter ville ju så gärna ha så varför inte  =D.  i morgon är  det sista dagen på semester =// känns ju lite  små panik faktiskt.. tusan jag vete fan va ja ska göra... med mina problem dem  löser sej absolut inte automatiskt och det tar lite tid med att  bearbeta framgång !! jag har  börjat lite men de låång väg  tusan... och inte mitt  största intresse/starka sida direkt... aja tur att syrran är här under sommaren så hon kan hjälpa mej lite.. ett bekymmer ur vägen me hennes höga IQ om ju det som jag saknar ... i min hjärna..


Allt löser sig till slut!! * ta tjuren i hornen o gör nått bara!!*


Love of my life ....>

      

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida Kristiansson - Lördag 6 april 22:37

Kod för att importera min blogg till Nouw: 5572568930

Av Ida Kristiansson - 12 juni 2020 18:51

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 5572568930"

Av Ida Kristiansson - 3 juni 2020 16:28

Heeej!  Vii har köpt ett hus!! :D - helt otroligt  när man tänker på det!  det är snart inflyyning också! Bara 20 dagar kvar!  Vi hittade en stort enplans villa med stor  inredd källare! Hade några önskemål på hur många sovrum vi ville ha och k...

Av Ida Kristiansson - 15 november 2012 15:33


   Idag är det min dag !!! Idag fyller jag 24 år :D Jag började dagen med att gå och träna powerstep med Cheyne,  uuh trött :P  Nu väntar jag på att Mamma kommer hit så ska vi åka o äta middag tillsammans =) . Peter är tyvärr i Katrineholm o jo...

Av Ida Kristiansson - 3 november 2012 10:09


Nu är de äntligen Nomvember!! =D Och halloween helg .... Buuuuu  De händer mycket i November för mig både min födelsedag den 15de och Twilight premiären den 13de  förra året var premiären på min födelsedag .. hur lyckat var inte det? Den 10de s...

Presentation


Det jag som är Ida, men det vet ni ju antagligen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards