Alla inlägg under september 2012

Av Ida Kristiansson - 24 september 2012 13:30

 

Idag är de endas 50 dagar kvar till premiären av twilight breaking dawn 2 , sista och avslutade delen av sagan!

De ska bli  väldigt spännan de äntligen.


Jag och Sabine ska gå på Twinight Precis som förra året! Fast förra året var de Twiday med alla 4 filmer satt säkert 8timmar med bara film i salongen och sen vare de pauser mellan alla filmer  så de vart väl 10 timmar som vi spenderade i Filmstaden segel :P


I år är det ju bara de två avslutade filmern så de ska ju gå att sitta igenom =D

De ska bli kul. Nu är jag sjukskriven ju för operationen så har lite extra tid så tänke ta mig en läsmaraton innan sista filmen =D.


idag var jag i min lägehet och påbörjade packadet inför flytten till peter ! .... 10 flyttkartonger o 4 timmar senare så va tusan kommer alla grejer ifrån?? Han med alla mina kl'der o badrumsartiklar alal sängkläder o textil , rengöringsmedel .och allt i mina två bokhyllor... i 10 lådor .. tro de är ganska bra iallafall .. vem visste att jag hade så mycket grejer..! - INTE jag iallafall..

och nu är det. datorgrejjer . alla dvd/spel , köksgrejjer med talikar m.m Dem möbler ja ska med mig alla blommr! + alla kartonger i källaren!
 Men... glöm inte de alla fall mindre grejjer jag hade med mig ifrån trean som jag flyttade ifrån denna 1a . hahah


idag ska  Peter  byta tejpen på mina ärr .. urs undra vem som ät mest rädd hahah!  det är alalfall inget att se fram emot nu i 6 månader, men de kommer alla fall bli lättare med tiden !

Så nu har halvtig gått.. har varit sjukskriven i 2 vecekor och har 2 veckor kvar. tiden går både sniglade sakata men endå två veckor redan sen jag opererade mig... vad hade me de 14 dagarna??



Av Ida Kristiansson - 21 september 2012 15:25

Jag och peter ska äntligen flytta ihop!!<3<3<3

han frågade mig i tisdags , när vi pratade på skype när han var nere i mjölby för jobb.

åh jag trodde jag skulle smälla av! var så jääkla glad. så länge jag drömt om de typ!

Det känns alldeles pirrigt! hihih  de ska bli så roligt!!


Vi börjar med att jag flyttar till honom i Märsta tills vi hittar /får en lägenhet vi valt tillsammans =D!

Så nu börjar de!! ska börja packa , sortera lite hihi men jag är ju lite förlamad forfarande så kan inte röra mig ordentligt och får ju inte bära över ett kilo tills... vet inte men allafall den månaden jag är sjukskriven, den ska jag börja jobba igen.. hämska tanke  för tänk ja ska börja böra massa tunga saker och sträcka på mig. jag ahr ju opererat mig ... uhh de låter väldigt läskigt!! får väl vara värstig försiktig!!

Jag ska ju alla fall tejpa min ärr i 6 månader. och måste ha sportbeh på mig dag o natt i en månad, och samma sport bh en månad dag tid! sen börjar de underlätta lite iallafall!


Jaaha idag är det fredag!! och jag är hos Älskling... där jag ska BO!!! hihi de känns så roligt!!


peter sade att ja kan börja bo här direkt om jag vill . får åka hem  till hässelby  o packa snart =) så får han hjälpa mig me alla tunga grejjer :D!

Mamma bor hos mig nu så ja ska hyra yt lägenheten i andra hand till henne så slipper hon  tress leta lägenhet , jag kan hyra ut den till henne i ca 1 år tro jag så de ju bra att min lägenhet går till något bra .. nu när mammsen letar efter just en hyres 1a :D!!

Wooho!!

 Puss och kram alla flyttkartonger i värden!!

                                                



Av Ida Kristiansson - 18 september 2012 20:00

..... som så många andra,

 

Idag är det tisdag, En vecka och en dag efter opertionen, det känns lite
bättre idag , sov bättre men hade lite ont magen inatt igen men inte samma slags som igår natt.
för varie dag som går blir de ju bättre, men endå förvånad
över hur allt har påverkat kroppen rygg axlar m.m av stelhet och stilla sittande.
Hoppas hopaps hoppas dem kommer bli mindre än dem är nu tycker dem är stora endå
hade  tänkt mig mindre men dem är ju uppsvulna o de slutgiltiga resutaltet kommer ju ta  upp
till 6 månader att se , Mars nästa år.

Idag var det försat dagen jag har suttit framför datorn men de var hel okej.
 försökt hitta mitt dumma kort som jag visst har slarvat bort i denna röra hemma med mammas
alla saker överallt blir lite mini galen här ibland,
Kollade på två avsnitt av Vampire diaries medans jag åt ,, MM sesong 3 16och 17 åh har lust att
se allaihoppa men åh vill da ut de lite  för sesong 4 har inte börja sändas ännu o jag vill inte
vänta allt för länge, kollade lite efter twilight graphic novel som finns , är sugen på de
nu när jag sitter o läser boken igen! =D

Satt just och läste Twilight, varie gång ja läser dem så fattar jag verkligen varför den sagan
är min Absoluta favorit Mmmmm!! Läse på poch idag att rob och kir har "återförenats" att han har
förlåtit henne för allt o dem älskar varndra o allt de där , de känndes skönt attdem har hitta
tillbaka tillvarndra deär dem värda !! hopas jag att det är sant. Tycker verkligen om detta par
dem två =) hoppas de för dem sötnosar!

Saknar min buuubi med!! han är ju o jobbar i göteborg o resten av landet hela veckan på sitt nya
jobb som han började med i går. vi praatde p skype i 1.5 timmar igår kväll de va roligt
var så glad att få prata med mig, o jag med honom så klart!!
På fredag kommer han och hämtar mig härifrån tro jag =)

Det börjar lalfall vara kalt ute nu när de höst o allt! de är mysigt =) regnar o har sej bladen
börjar bli gula men de har varit varmt för att vara september,
 3 veckor kvar på sjukskrivningen nu de många dar kvar men ja ska end bara ta de lungt så
jag hinenr ju göra massa kul här hemma hoppas jag.

Kram!

Presentation


Det jag som är Ida, men det vet ni ju antagligen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards