Alla inlägg den 28 maj 2009

Av Ida Kristiansson - 28 maj 2009 14:30

Jag känner värkligen mej lätt som en fjäder =D

Var på möte idag med min nya chef  där jag sak börja jobba i Farsta centrum (bra o nära) prata lite fick mitt schema =D
Ska börja jobba den 13 juli. så fick tider när ja ska börja o sådant , sen skrev vi ett anställningsbevis,
 Fan va skönt de känndes när han satt o fylde i allt  (att jage  provanstäld i ett halv år som de alltid brukar vara ) så efter de blir jag tillsvidare  =D. när man fyller i ett sånt vet man att man ahr  ett jobb på allvar =D
Det känns så skönt och lättande för hjärtat att man vet att man ahr fått ett jobb efter så dära 6 månaders sökande  (man trodde ju fan aldig att man skulle få nå jobb).
Men här sitter jag gladare en någonsin. (man tro ju inte att man kan bli så jädra glad över ett jobb  haha  =D.)
så nu flyter allt på igen =D
Så i morgon åker jag o peter ner  till mjöby  det blir ju Tuss försat bilresa men de ska noog gå bra de med  =D.


Puss o kram små arbetare där ute =D <3

                                     

Presentation


Det jag som är Ida, men det vet ni ju antagligen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards