Direktlänk till inlägg 4 juli 2010

En ida som har....

Av Ida Kristiansson - 4 juli 2010 15:37

.... varit i centrum idag.


Mamma skjusa hem mej igår kväll, skönt att komma hem o sova i sin egen säng.

Gick upp vid 9.30 (hade ställt veckan klockan då) man kan ju inte sova hur länge som helst bara för att man har semseter.

Önskar ju att man var mer av en morgon människa så man kunde njuta av den stilla/nya/tysta/... ja att va de nu ingår i när man vaknar tidigt. Men tyvärr så är icke fallet för mig.

Peter kommer hem idag...äntligen efter så där 100000 dagar... nä men 4 dagar han o han kompisar har vart i Amsterdam på Sensation White.

Så jag tänkte att jag skulle gå till centrum o köpa nått gått till honom så det fick  bli så munkar en med choklad o en med vanlij glasyr.jätte fina dem kosta 20kr st så, dem  kommer ifrån de dära nyöppnade stället i farsta centrum Munk&Muffins.lite flachigt :P hahah finns inte så många stället o köpa fina munkar ju =/.


Sen gick jag in till Panduro för att få lite inspiration, så jag hittade dem här små söta marin tema sakerna:

  


som jag viste exakt va ja skulle sätta dem o vilken fin bild ja skulle ha i ramen (den med mej o peter på när vi badar i poolen på midsommar) såklart. ljuste (som jag är svag för alla fina ljus) tycke ju att de passa perfekt in =D att ha på byrån inne sovrummet =D. ha lite marintema där inne .. mysigt nu på sommaren =D.

skulle ju gå till djurafären också och  köpa katt borste för tuss släpper så mkt hår nu.... men de hade ju stängt nog för att det är söndag men alla affärer i Farsta har öppet på söndagar...(trodde jag iaf). de hade visst sommar stängt  några veckor just på söndagar... typisk min tur....


så knallade hem satte mej på balkongen med min kära bok " Ljudet av ditt hjärta"

var och såg filmen me Sabine ju WOW... jävla bra !!


nu väntar jag bara på att peter ska komma hem men det är inte först vid 6 säkert  nångång :P kanske ta kolla på nån film wallander/remeber me/10 sätt att dumpa honom. ah få se va jag väljer =D  

Pussar o kramar!!

//Ida

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida Kristiansson - Lördag 6 april 22:37

Kod för att importera min blogg till Nouw: 5572568930

Av Ida Kristiansson - 12 juni 2020 18:51

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 5572568930"

Av Ida Kristiansson - 3 juni 2020 16:28

Heeej!  Vii har köpt ett hus!! :D - helt otroligt  när man tänker på det!  det är snart inflyyning också! Bara 20 dagar kvar!  Vi hittade en stort enplans villa med stor  inredd källare! Hade några önskemål på hur många sovrum vi ville ha och k...

Av Ida Kristiansson - 15 november 2012 15:33


   Idag är det min dag !!! Idag fyller jag 24 år :D Jag började dagen med att gå och träna powerstep med Cheyne,  uuh trött :P  Nu väntar jag på att Mamma kommer hit så ska vi åka o äta middag tillsammans =) . Peter är tyvärr i Katrineholm o jo...

Av Ida Kristiansson - 3 november 2012 10:09


Nu är de äntligen Nomvember!! =D Och halloween helg .... Buuuuu  De händer mycket i November för mig både min födelsedag den 15de och Twilight premiären den 13de  förra året var premiären på min födelsedag .. hur lyckat var inte det? Den 10de s...

Presentation


Det jag som är Ida, men det vet ni ju antagligen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards