Direktlänk till inlägg 3 juli 2010

En ida som .....

Av Ida Kristiansson - 3 juli 2010 11:14

...... ska umgås me sin kära mamma och syster idag.


Lördag lördag... känns som det har varit lördag varie dag nu  när man har en liten mini semester ;)

igår kväll när solen inte så "Het" vid 21-tiden så gick jag  på en mini promenad kände för att röra mej lite , det är konstigt att  när man går på en promenad hur anorlundade är från gång till gång... sist  när jag gick i onsdags  längta jag bara för  få gå hemåt igen... men igår kändes det som ja kunde gå o gå o gå hur länge som helst..


Idag ska jag  möta min syster och mamma i Solna centrum, ska  ta  med mina presenter till barnen och mia eftersom hon har fyllt år. Mias present är lite ja... ehm.. STOR... ett puzzel jag lagt på 1000 bitar som  "gammeldags" nalle puh (utan  kläder),tiger nasse och iår är på en bro o fiskar, jätte fin verkligen så har jag försökt att rama in den, hade en äldre ram som var  exakt den rätte stoleken men märker nu att  dem inte orkar hålla bakdelen på plats  efter som de fattas1-2 spärrar.. på ryggen. men jag tänkte att jag anväder en iaf så hon får se den så kan vi ju åka till ikea o köpa en ny ram =) , sen köpte jag som julklapp till jamie en  mindre bild  på nalle phu o tiger " bäbisar"  ps. mia gillar nalle phu   , som ni kanske  märker :P. 

sen en barnkamamrbok - gula som har  fordon flyplan och allt de dära..  eftersom mia sakt att jamie gillar bilar o båtar o så och böcker så tycke jag att den passa perfekt =D.


snart dags att sätta sej på t-banan dåh, ska bara göra mej i årdning så =D.

Pussar och kramar


//Ida   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida Kristiansson - Lördag 6 april 22:37

Kod för att importera min blogg till Nouw: 5572568930

Av Ida Kristiansson - 12 juni 2020 18:51

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 5572568930"

Av Ida Kristiansson - 3 juni 2020 16:28

Heeej!  Vii har köpt ett hus!! :D - helt otroligt  när man tänker på det!  det är snart inflyyning också! Bara 20 dagar kvar!  Vi hittade en stort enplans villa med stor  inredd källare! Hade några önskemål på hur många sovrum vi ville ha och k...

Av Ida Kristiansson - 15 november 2012 15:33


   Idag är det min dag !!! Idag fyller jag 24 år :D Jag började dagen med att gå och träna powerstep med Cheyne,  uuh trött :P  Nu väntar jag på att Mamma kommer hit så ska vi åka o äta middag tillsammans =) . Peter är tyvärr i Katrineholm o jo...

Av Ida Kristiansson - 3 november 2012 10:09


Nu är de äntligen Nomvember!! =D Och halloween helg .... Buuuuu  De händer mycket i November för mig både min födelsedag den 15de och Twilight premiären den 13de  förra året var premiären på min födelsedag .. hur lyckat var inte det? Den 10de s...

Presentation


Det jag som är Ida, men det vet ni ju antagligen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards