Alla inlägg under januari 2009

Av Ida Kristiansson - 18 januari 2009 22:30

 Nä nu  när man är fint som de kallas " arbetssökande". så har man  mycket tid att ta igen på alla  möjliga sakern som att... sova?.. kolla på massor av film och att söka jobb.  lååter väl roligt allas dröm... Ja  visst de är kul ett tag o sköönt  men sen  blir man liite seg om dagarna sover länge o gör inte  ett skit ( som på sommarlovet ) fast då kan man va ute och umgås me kompsiar... nu ere kaalt o alla andra kompisar har jobb så inte riktigt så kanske...


FREDAG:
Fredag heeeeela dagen ... de enda som är  skiit me att va ledig heeelatiden   är att Fredagar inte  känns ( FREEEDAG=D=D=D)  länge  alla dagar  är de samma ungefär  helger  som vardagar...


 Ja hon  ifrån jobb interjuvn  ringde  ett av de kortaste samtal jag fått i mitt liv ..  berättade OM jag fick de där  deltidsjobbet ...
 det var jag  och 3 andra tjejjer som  slogs om den platsen. Men samtalet ´var inte positift... hon tacka bara för visat intresse och sa att de  hittat nån annan som passade bättre  ( JÄVLA BITCH!) vem kan vara  bättre en  nån annan att STÅ och  potionera mat!!!! på en jävla  lungn lunch restaurang för kontoriter.... snacka om tråååkigt jobb jag vet men jag behöver lite extra pengar... nu när varken jag eller peter har  nåå jobb... men  nån anna  smörig  blond  brud fick de väl istället,,, vem kan ha bättre meriter en jag...?? tydlgen hon!!...


Ja sen resten av dagen   gjorde vi inte  mycket laga liite mat ..
Sen vid ja var var de halv 7-7 nångång så kom Tomas o Angelica förbi oss...  bakade lite choklad muffins och spelade jepordy.... (snacka om svårt spel eller var alla vi 4 oalmänbildade)??
 men  ja vissa  frågor gick ju hem... så dumma är vi ju INTE!!   ... sen prata  vi lite strunt och VIPSSS va klockan redan 12  så vi följde dem  till tunnelbanan .


LÖRDAG:
 
latalata!!!!
   tog de ´bara lung under daaagen =D sköönt o slappt spelade liite Final fantasy XII börjar  få klämm om de däraaa..
 men sen  vi 5 tidne  packa vi en liten pås e me taco grejjer och  hoppade på tunnelbanan hem till Angelica o Tomas  och fixade lite taco och  film  =D..... sköönt Lördags kväll..!!  såg typ 2½ film som gick på kanal +.  " Blade of glory"  halva "på smällen" och  "Mr woodcock".
Kökade liiite äppelpaj och vaniljsås =D .. sen visssps va klockan  halv 1.. fan va tiden går :P


SÖNDAG:
 
vakand e av att Mamma och brossan rindeg ungefär samtidigt,...
Både ville berätta att Brossan ville komma under  eftermiddane efter deras möbel handalde på midddag... Men mamma skulle inte  hinna hem så jag fick stå me mat o underhåll.. men jag  får ju träffa lillskiten amanda =D=D  min lilla brorsdotter så de tacka man inte nej till..!!  så komjag på att  jag lovat  brossan att  köpa mammas  födelsedagsprecent så   han kuden se den inna hon fyller år  om 1½ vecka ungefär så fick ta med mej peter och åka  till net on net  och köpa  den digitala fotoramen  som vi ska lägga in lite  bilder på hennes barnbarn Amanda och jaymie =D
 sen åke vi till willy's och handalde middagen som  fick bestå av  :     fläskfile , potatisgratäng ocg beaneisesås =D MUMS!!   sen  vid   halv 4 tiden kom dem  trätta gästerna och lilla Amanda  =D
 vi åt o pratade  sen vart de kaffe och amanda och jag övade att gå liite  ja.. hon gick och fick hålla i sen i mina fingrar så hon inte tappa balansen =D=D  rickktigt gullunge ju!!!!

                                

   får vi se va som händer härnääst :D


 Pusss o kraaaaam på er  stjärnor små!!

Presentation


Det jag som är Ida, men det vet ni ju antagligen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards