Alla inlägg under juni 2020

Av Ida Kristiansson - 12 juni 2020 18:51

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 5572568930"

Av Ida Kristiansson - 3 juni 2020 16:28

Heeej! 

Vii har köpt ett hus!! :D - helt otroligt  när man tänker på det! 

det är snart inflyyning också! Bara 20 dagar kvar! 

Vi hittade en stort enplans villa med stor  inredd källare! Hade några önskemål på hur många sovrum vi ville ha och kanske två vardagsrum, tillräckligt stort badrum för jauzzi, max 15- 20 min från Älmhult.  Så till slut efter ca 6-7 månades intensivt letade och många husvisningar hittade vi äntligen ett hus som passade våra önskemål :D I Osby! ca 16-18 min från Älmhult :D! på 129+129 kvadrat! 


Känns helt overklig... vi hittade det i slutet av mars och nu bara 3 vecortill flytt så känns de forfarande  jätte konstigt.. de här ju  nåt jag  gått å önskat enda sen man va barn, at få bo i ett hus utanför stan, ( nu är de ju väldigt långt bort från stockholm haha) men de va just en anledningarna till att  jag flytta ner hit till erik för husdrömmarna skulle en dag kunan bli sanna! Och TADAAAA!! nu  är äntligen där!!  MITT HUS!! :D 

De finns MÅNGA MÅNGA saker som man  måste  ha koll på med hus gärmför med lägenhet.. jag är helt lost men med tiden tro jag nig att vi ska lyckas klura ut detta! - Bara att ha lån- amotering- ränta - bindade- fast -rörlig är redan jugeln med bank å bo lån å allt va de heter ... men  vi är ju vuxna nu! så detta ska vi ju fixa! 

To be continue!.... 


   



Presentation


Det jag som är Ida, men det vet ni ju antagligen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2020 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards