Alla inlägg under oktober 2009

Av Ida Kristiansson - 23 oktober 2009 21:15

                                     


Ja , du behöver ju inte fråga dej själv vilken dag det är...!
 Här sitter man  slutat tidigt för en gångs skull på en fredag. =D  tänker på alla  sjuka  människor runt om oss.. både sjuka och "sjuka" 

Den här jävla svininfluesasn liksom .... va säger ... vacin... vadå vacin... nu påstsår de att de gör mer harm än No harm... de är miljö/djur farlig med hajleverolja o vi utrotar dem... och blaha blaha... vacsinet är redan slut innan de en hunni komma ut till oss.. läkare tycker de nonsesns o e dålig va ska vi stackas (plågade små varelser tro....) jag tro inte jag kommer att vacinera mej menjva vet  jag om det inte ah de vart såå jädra kompliserat så kansek.. men folk börjr ju tappa tronn o tillliten på dessa jädra draman... va komemr du att göra?

Sitter o kolalr på idol (aa jag vet  välja skit program...) men jag tänke allafall försöak hänga med så jag kan va med i diskutionerna på jobbet...  men de ganska ra detta år.. eller ja.. idag ere rock tema.. BRA tema :D

Näästa helg ska jag till Sabine på party eller .. halloween party -- yeey o sen ska ma få se hennes fian nya lägenhet =D - Som jah  ochs ahr nu =D  elelr samma som jag bodde i detta år men utan min mamma :D

I morgon ska man stor städa o tvätta typisk  när man e ledig =D.

Presentation


Det jag som är Ida, men det vet ni ju antagligen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards