Direktlänk till inlägg 27 december 2010

En ida som .....

Av Ida Kristiansson - 27 december 2010 12:59

..... Har 14 dagar kvar tills Australien =D!!


Japp!!  två veckor kvar bara !!! av typ 2 år längtan så är det bara 2 veckor kvar!!!

Det började med att Mamma och min moster skulle åka och hälsa på  syrran för två vårar sedan... så ville jag ABSOLUT följa med..!! Jag hade träffat Peter precis sommaren innan så han skulle också följa med tycke jag iaf!!!.. Jobbade på Thaimex då.. och peter med eller allafall han extra knäckade lite men så  såldes Thamex och visst hade jag 30 000 men de känndes ju  jävla kasst att  åka om man vart arbetslös så de vart inget =//. sen året därpå  i Februari så!.. bokade jag ÄNTLIGEN biljetterna  som vi skulle åka  (om ett år) som är NU om 2 veckor !!! YEY!! snart blir det att PACKA!!!

                                             

Så vi ska vara  borta 4 veckor :D!! jag har köpt ne guide bok som det står lite  saker i vad  man kan göra där :D de finns ju så där 100000 saker men vi  får försöka  ringa in några speciella och såklart prata med Mia  om va som är värt att se och  va hon så klart vill följa med på :D!!

Vi åker den 11 jan o kommer hem den 11 Feb   det är som rena dröm semeter 


Idag ah jag gått och gått o gått 1 timme 15 minuter :D känner mig så stolt!!!

och nu ska man laga till någon lunch men vad vet jag inte  än =D!!     

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida Kristiansson - Lördag 6 april 22:37

Kod för att importera min blogg till Nouw: 5572568930

Av Ida Kristiansson - 12 juni 2020 18:51

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 5572568930"

Av Ida Kristiansson - 3 juni 2020 16:28

Heeej!  Vii har köpt ett hus!! :D - helt otroligt  när man tänker på det!  det är snart inflyyning också! Bara 20 dagar kvar!  Vi hittade en stort enplans villa med stor  inredd källare! Hade några önskemål på hur många sovrum vi ville ha och k...

Av Ida Kristiansson - 15 november 2012 15:33


   Idag är det min dag !!! Idag fyller jag 24 år :D Jag började dagen med att gå och träna powerstep med Cheyne,  uuh trött :P  Nu väntar jag på att Mamma kommer hit så ska vi åka o äta middag tillsammans =) . Peter är tyvärr i Katrineholm o jo...

Av Ida Kristiansson - 3 november 2012 10:09


Nu är de äntligen Nomvember!! =D Och halloween helg .... Buuuuu  De händer mycket i November för mig både min födelsedag den 15de och Twilight premiären den 13de  förra året var premiären på min födelsedag .. hur lyckat var inte det? Den 10de s...

Presentation


Det jag som är Ida, men det vet ni ju antagligen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards