Alla inlägg under november 2008

Av Ida Kristiansson - 29 november 2008 12:30

Hej hej hej hej hejjjj..:D
 I går satte vi upp våran första tavla i sovrummet det vart gaanska bra  =) den jag fick när jag fyllde år =)
 de är forfarade sååå mycket grejjer kvar att göra ...  två speglar ska vara i sovrummet  också..  får se när vi orkar  fixa de.. allt går som i slowmotion.

Peter smsade attd just va nåå  idol- grejj på heron idag ..  ja tur att jag inte följer de...  undra om de kommer vara mycket folk... :S  jag  börjar ju vid 16  ock katarina vid 14 så hoppas de inte behöver ringa in  mej tidigare idag hahah  men de kan väl inte vara för mycket ståhejj bara för idol eller ? de är sååå låångdargit... alla som vinner idol  är ju inte direkt långvariga.... den får ett  kontrakt med ett skivbolag sen  MAX ett år senare så får de sparken.... ( allafall så ståre..)

Så har jag äntligen gjrt klart mitt cv och personligt brev så nu ska jag  börja söka jobb.. de bara ca 2 veckor kvar på heron nu... nästa vecka o sen i mitten av  veckan efter...  alal fall va jag hört ...  får väl se.. men de ska  bli skönt att sluta där .. de har ju inte gått så där kaaaanon bra  om man säger så =) får väl se va jag hamnar sen :P


                                        

Av Ida Kristiansson - 24 november 2008 12:30

November 24  Måndag .12:27

Hej igen :D det var bara sådär ett halvår sen * skäms*

Sist var det varmt och skönt  när jag skrev  =)
 *kollar ut* Ser hur det snöar ute stora fina flingor =))  För ca en vecka sen fyllde jag  20 ... redan  .. vad tideen går fort =0
 Vi hade en liten fest hemma här i den nya  stora lägenheten... alla fick  plats trevligt noog.
 hade lite  släktingar och peters föräldrar  m.m det var trevligt men alla fick vid 6 tiden för dem skulle på nadra fester sen  efter haha  ja var bara förkröket :P

Senare  bestämmde vi träff med Agelica & Tomas  .. Ni vet dem vi träffades hos på valborg  när jag och peter träffades första gången  =) Dem har vart i irland och jobbat för MSN  .. ´roligt nog men  de va vist lite dåligt betalt =)
 vi träffade även lille björ åxå med hans polare  o så gick vi ut till hirsnen * hur de nu stavs * där den  klubben  toxic  håller till.

*********En vecka senare *******
Vi har  tänk ut att vi ska  hyra film o äta  nå gått hemma hos Agelica & tomas så vi  möts vid rådhuset vid 7 tiden  söndagkväll.. handlar lite  snaks till filmen .. Agelicaahde redan hadla lite till maten.. så de vart  ytterfile  med pommes och bea  =) hjälpte till att laaaga de o sen vara de bara o äta  MMMMM säger jag bara.... varför äter man inte detta oftare??
så fick vi ju se deras 2-hands  lägenhet  vid rådhuset somde  hyr av kille de träffade  på MSN i irland.... Fan va mycket filmer den snubben hade .. och böcker .. prylar överallt =)    lite mysigt så där=)
  vi kollade sen på step brothers den a   riktigt rolig men man känner igen den  ifrån nån annan film...
 efter filmen vart de gitar hero III  har jag aldig spelat tidigare de va fan ganska svårt ... fast fan va kägg de ser ut på skärmen ......   knapp blå . grön gul  blå orange.... jamming  och  skaka på gittaren så man får bonos... men d va  kul också :D specielt när man är flera :P

 klockan va  Viiiiips redan halv 1 .. tänke ja skulle kolla  när tunnelbanan går  så vi inte slipper stå och väna så längee :P
 jaha den sist  fick 00,.40 ..... de fan tidigt :S:S:S  trodde den skulle gå till 2 alla falll....
 så vi fick  gå till sergelsorg och vänta på nattbussen till Farsta... skulle gå 01.10 men  vi va där ca 01.09 så ahde den redag gått....!!!!!  så vi fick vänta i kylan o blååsten av massa snö  30 min till....
men sen  halv 3 va  jag o peter hemma igen  i vår vaaaarma  stora säng :D

Miimii

Presentation


Det jag som är Ida, men det vet ni ju antagligen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards