Direktlänk till inlägg 21 september 2012

Lyckligas i värden!!

Av Ida Kristiansson - 21 september 2012 15:25

Jag och peter ska äntligen flytta ihop!!<3<3<3

han frågade mig i tisdags , när vi pratade på skype när han var nere i mjölby för jobb.

åh jag trodde jag skulle smälla av! var så jääkla glad. så länge jag drömt om de typ!

Det känns alldeles pirrigt! hihih  de ska bli så roligt!!


Vi börjar med att jag flyttar till honom i Märsta tills vi hittar /får en lägenhet vi valt tillsammans =D!

Så nu börjar de!! ska börja packa , sortera lite hihi men jag är ju lite förlamad forfarande så kan inte röra mig ordentligt och får ju inte bära över ett kilo tills... vet inte men allafall den månaden jag är sjukskriven, den ska jag börja jobba igen.. hämska tanke  för tänk ja ska börja böra massa tunga saker och sträcka på mig. jag ahr ju opererat mig ... uhh de låter väldigt läskigt!! får väl vara värstig försiktig!!

Jag ska ju alla fall tejpa min ärr i 6 månader. och måste ha sportbeh på mig dag o natt i en månad, och samma sport bh en månad dag tid! sen börjar de underlätta lite iallafall!


Jaaha idag är det fredag!! och jag är hos Älskling... där jag ska BO!!! hihi de känns så roligt!!


peter sade att ja kan börja bo här direkt om jag vill . får åka hem  till hässelby  o packa snart =) så får han hjälpa mig me alla tunga grejjer :D!

Mamma bor hos mig nu så ja ska hyra yt lägenheten i andra hand till henne så slipper hon  tress leta lägenhet , jag kan hyra ut den till henne i ca 1 år tro jag så de ju bra att min lägenhet går till något bra .. nu när mammsen letar efter just en hyres 1a :D!!

Wooho!!

 Puss och kram alla flyttkartonger i värden!!

                                                



 
 
johanna

johanna

25 september 2012 13:55

vad kul! grattis :)

var gärna med i veckans blogg hos oss! http://geminaarts.blogg.se/2012/september/veckans-blogg-1-2-3.html

annars får du ha en bra dag!

http://geminaarts.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida Kristiansson - Lördag 6 april 22:37

Kod för att importera min blogg till Nouw: 5572568930

Av Ida Kristiansson - 12 juni 2020 18:51

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 5572568930"

Av Ida Kristiansson - 3 juni 2020 16:28

Heeej!  Vii har köpt ett hus!! :D - helt otroligt  när man tänker på det!  det är snart inflyyning också! Bara 20 dagar kvar!  Vi hittade en stort enplans villa med stor  inredd källare! Hade några önskemål på hur många sovrum vi ville ha och k...

Av Ida Kristiansson - 15 november 2012 15:33


   Idag är det min dag !!! Idag fyller jag 24 år :D Jag började dagen med att gå och träna powerstep med Cheyne,  uuh trött :P  Nu väntar jag på att Mamma kommer hit så ska vi åka o äta middag tillsammans =) . Peter är tyvärr i Katrineholm o jo...

Av Ida Kristiansson - 3 november 2012 10:09


Nu är de äntligen Nomvember!! =D Och halloween helg .... Buuuuu  De händer mycket i November för mig både min födelsedag den 15de och Twilight premiären den 13de  förra året var premiären på min födelsedag .. hur lyckat var inte det? Den 10de s...

Presentation


Det jag som är Ida, men det vet ni ju antagligen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards