Alla inlägg under juni 2008

Av Ida Kristiansson - 20 juni 2008 14:30

Midsommar?.... små grodorna små grondorna... dansar runt midsommarstången..... och äter sill och dricker snapps?
är det midsommar ??


 jag har nog aldig firat midsommar på riktigt .....jag kommer inte ens håg va ja gjorde förra året .... så minnesvärt va de hahah =)

Idag den 20 jun - midsommarafton sitter jga på jobbet och har skiit kul :P inte en jäävel här eller ja  två jackvegas spelaree de allt jag får idag :P

t'änkte ta mej ntt och äta snart klockan är  halv 2 och ja ska sitta här till 6 sen kommer kalle och hämtar mig ;P
  ja ska  åka  till honm första gången idag så de ska bli liiite spennande :P
jaha nu sitter man här och funderar vart nånstans tiden går.... de va typ2½ veckans e jag tog studenten och de känns inget och halva juni har redan gått..... och jag arh inte ens  badat än wäääääää
men vi kanske ska bada idag om de forfarande är varmt när vi kommer fram idaag.. eller i morgon =)

sen  vi den 14 juli åker allafall jag till finland o har sån där släcktträff:P haha så får jag hoppas att kalle följer med :P
 vill ta med mej cous cous men ja vet inte om han klara de och inte springa bort ....=( får se hur jag gör :P
ska bli skönt att  åka bort  lite har inte vart i finland på 2-3 år hehe
fiska lite bara lata mej i hängmattan äta gooo nat och umgås med alla möjliga  , bada liite klippa gräsmattan :P ja allt man kan tänka sej  att göra på ett land..

och jag har ju fått liite löneförhöjlig här nu på thaimex  chefen sade att han inte kommer ihåg exakt va de låg på men de ligger på runt 100 sade han i allafall:P jah  får se de på löne specifikationen  sen :P haha hoppas 95 iaf :P
sen ska  jag  börja jobba liite på kjelsons också i köket hade jag tänkt allafall va de är sagt :p nu under sommaren hjälpa till ´liite och sen  till hösten kaanske mer :P
 här på heron är de ju inte direkt massor att göra :P inte h´nu undersommaren iaf ahhahaha

glad midsommar på er alla :P

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Det jag som är Ida, men det vet ni ju antagligen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards