Alla inlägg den 3 november 2012

Av Ida Kristiansson - 3 november 2012 10:09

Nu är de äntligen Nomvember!! =D

Och halloween helg .... Buuuuu

 De händer mycket i November för mig både min födelsedag den 15de och Twilight premiären den 13de  förra året var premiären på min födelsedag .. hur lyckat var inte det?

Den 10de ska vi ha ett litet party hemma här i märsta för familjen och sen den 14de ska jag på middag med Cheyne och Veronica. På själva födelsedagen -- händer det ju inget haha :P
Jag har tagit ledigt  men tja vad ska jag göra.? baka en tårta åt mig själv :P får väl kanske  bjuda över Cheyen och Martin?

Nu sitter jag här tills den 14 December med englska B  som jag går en snabb kurs i så att jag kan skicka in betygen till högskole grejjen som är nu i Januari.  jag får typ veta den 22 decemebr om jag kommit in :p

det skulle ju bli en jäkla ändring i mitt liv som jag har tänkt på så otroligt länge nu :P så hoppas det komemr bli så!!

Förra lördagen gjorde jag högskole provet... urk!!! de va ju inte alls nå bra ide  haha  inte dikret min starkaste sida av hjärnhalvan i allfall fick rätta det 1 timme efter provet slut o d gick ju... typ 25 % rätt hahahaaaa =)

Nu ska jag plugga lite englska o sen ska jag åka iväg och jobba! =(  eller =) varför inte  !

Puss o kram alla helgon!!



                                   

Presentation


Det jag som är Ida, men det vet ni ju antagligen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards