Alla inlägg den 2 juli 2010

Av Ida Kristiansson - 2 juli 2010 20:11

...... Just såg filmen Made of honor.


Med Patrick Dempsy "Mmmm" Han e så jäkla bra  skådespelare så jag vet inte vad

och i grey's anatomy Han skratt är så jävla unikt att jag  önska själv att jag skratta som han !! I denna film som är En romatisk film så klart är han  brudens bäste vän =D  och " player" Det passar honom inte alls!!!  men sen så  blir han denne ödmjuka kille som upptäcker att han  "alltid" har vart förälskad i sin bästa vän och tider rinner ut för hon ahr ju träffat en skotte som  hon vart  blixt förälskad i "kevin Mckidd" (också en av de bäästa manliga sådespelare som finns). vad händer sen...? ja se filmen !! ja den är fan bra asså =D mysig tjej/romantik/humor typisk =D


//Ida

Av Ida Kristiansson - 2 juli 2010 17:10

..... att det är väldigt vädigt varmt idag.


Inte för att jag klagar eller nått men det är så varmt att jag inte orkar vistas utomhus , satt nå timme på balkongen och sol/läste en bok men hade parasolet uppe annars skulle jag vara stekt!!


skönt att låta dagarna gå förbi utan att *behöva* göra nått egentligen,  inget som man  behöver vara stressas av eller tvungen, man gör de man behagar ;)

jag behagar att vara hemma o göra absolut inget!. 


Peter åkte till amsterdam igår. till de hära sesation white "ursäkta stavning".

kommer hem igen på söndag så hoppas han fåre  massa roligt med sina kompisar enda "semester" han får denna sommar så jag hoppas att han njuter!!!


jag har denna och nästa vecka sen måste man till att jobba igen *gråter*

saknar INTE det minsta  jobbet önskade att man hade en hel månad ledigt eller nått , men jag har ju ut min  månad sen  i januari  när vi ska åka till Australien =D!...  ska bara försöka stå ut! * tvåångstankar*

Onsdags  gick jag o Sabine på såg permiären av Eclipes =D YES va  bra den var "mmmmmmmm" muchooooo good verkligen!!

Idag har jag bara  lata mej o kollat på mångra avsnitt av " sex and the city "

läst lite funderar på va jag ska äta ikväll nu  när inte peter är hemma.. Pizza åt jag igår så hmm vad idag??

Presentation


Det jag som är Ida, men det vet ni ju antagligen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards