Direktlänk till inlägg 6 december 2008

Fredag - 13 timmar senare

Av Ida Kristiansson - 6 december 2008 18:30

---------------------------------------------FREDAG--------------------------------------------------------

13.15  åkte jag och peter in till stan för att träffa Angelica och Tomas för att gå på lite jul marknad kring centralen och kungsträgården.

Det var ju inte tok mycket folk för de va ju så tidigt på eftermiddagen  folk hade ju inte  slutat än :P
Innan vi träffade  de andra sälskapet så gick jag o peter in på sadys för att ta  nåt att äta vart  en  tonfiskwrap och en  thaikyckling-varm macka  =) Mmmmm.

  After that  gick vi runt där och kollade på lite rostade madlar, pälls mössor . munkar , muffins , krimskrams, Mycket strumpr. och allt va de finns på marknader :P
 Kom till kungsträgården  till denan berömda is bana alla åker runt runt runt och lite runt.
 allt ifrån äldre personer till ungdommar  till små söta  barn som hoppade fram på krillorna  för att envisas om att de kan själva,¨
  sen var de ringdansen o nå   snubbe som  drog med sig alla på banan:


                         


Snacka om Darin me ett par brud stalkers efter sig =)=)=)

Sen senare  köpte jag 10 par strumor  för  100 kr  jag som verkligen behöver  strumpor =D
 sedan vi 15 tiden åkte vi hem till Agelica och tomas  för att fika me våra MEGA muffins som peter köpt och nåågra munkar :P
 vi skulle senare vi 18 tiden laga  hemma gjord pizza (2st)
1- med skinka ost halva med banan curry och peperonikorv
och den 2-dra med   tackokryddad köttfärs...
Fy va bra  dem blev  mätt som en jävla gris vart man iallafall :P
 vi spelade lite tjuv och polis , jakten på den försvunna diamanten .. sen såg vi på time out och  parlamentet faaasiken så kul med robert gustafsson och björn gustavsson

Vid 22-23 började vi spela liite monopol... de va såå jädra länge sen man gjorde de :D  braa kul om man e flera :D
Peter åkte ut först sen tomas .. kvar var jag och Angelica för vi ägde de dyraste gatorna och massa hotell på dm också :P
 så vi 12 tiden  åkte peter och tomas ut och  i 2 timmar minst satt jag och angelica  fram o tillbaka me pengar  om att gå på tomterna  och inkasera  sälja köpa  hus och hotell
 Men vi 02.00 så ägde jag allla 500 $ lapparna ( högsta man kan ha) så angelica had e  näästa inge chans kvar  så hon gav upp ;:D sen  besluta vi oss för att kanske ta o åka hem :P klockan va ju  närmare halv 3 när vi gick  =P
 HALLELULJA för att  t-bana går heeela natten på helgen  =D
 
 så va vi hemma vid  halv 4  och sommnade direkt...  =D=D

 ja man kan ju inte påstå att  vi 4  inte gillar varandra iallafall för 13.30  - 02.30  fär ju fasiken 13 timmar..

 så 13 timmar  umgicks vi me varndar ganska imponerande ;D

 Tjohej =D

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida Kristiansson - Lördag 6 april 22:37

Kod för att importera min blogg till Nouw: 5572568930

Av Ida Kristiansson - 12 juni 2020 18:51

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 5572568930"

Av Ida Kristiansson - 3 juni 2020 16:28

Heeej!  Vii har köpt ett hus!! :D - helt otroligt  när man tänker på det!  det är snart inflyyning också! Bara 20 dagar kvar!  Vi hittade en stort enplans villa med stor  inredd källare! Hade några önskemål på hur många sovrum vi ville ha och k...

Av Ida Kristiansson - 15 november 2012 15:33


   Idag är det min dag !!! Idag fyller jag 24 år :D Jag började dagen med att gå och träna powerstep med Cheyne,  uuh trött :P  Nu väntar jag på att Mamma kommer hit så ska vi åka o äta middag tillsammans =) . Peter är tyvärr i Katrineholm o jo...

Av Ida Kristiansson - 3 november 2012 10:09


Nu är de äntligen Nomvember!! =D Och halloween helg .... Buuuuu  De händer mycket i November för mig både min födelsedag den 15de och Twilight premiären den 13de  förra året var premiären på min födelsedag .. hur lyckat var inte det? Den 10de s...

Presentation


Det jag som är Ida, men det vet ni ju antagligen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards